Altan numero 2
Klart pojken skall ha en altan till tänkte jag, i ett svagt ögonblick.
Så så blev det också, fram med grävare och en bunta byggmateriel igen, och efter en halvdag så vart underverket på plats.
Grannen frågade om det skulle bli ett garage när jag får fram som bäst med lillgrävaren..
Vill ju ha det stabilt :-)
Så så blev det också, fram med grävare och en bunta byggmateriel igen, och efter en halvdag så vart underverket på plats.
Grannen frågade om det skulle bli ett garage när jag får fram som bäst med lillgrävaren..
Vill ju ha det stabilt :-)


Kommentarer
Skicka en kommentar