Men nu ligger det i småland,bredvid en liten sjö,så altan är ett korrekt namn på åbäket som ligger på marken.
Eftersom det ligger vid en sjö,så är det strandskyddat områdets man får liksom inte bara smälla upp vad som heltoch framförallt inte var som helt.
Det måste ges lov från Länsstyrelsen och kommunen - vilket gavs,så nu är jag lycklig ägare till ett sold..f¨låt en altan!

Kommentarer
Skicka en kommentar