Nu har jag ägt det lilla torpet vid sjön i snart 2 år.
Mycket slit har det varit,men det gör ju inget egentligen,jag skapar ju mitt livsrum,där jag skall bo framöver.
Torpet heter sjöstugan och har anor sedan 1752, det har bott många personer i torpet under åren som gått,de allra flesta finns dokumenterade.
Nu är det min tur att äga det,och sköta om det. Förvalta det till kommande generationer.
Mycket slit har det varit,men det gör ju inget egentligen,jag skapar ju mitt livsrum,där jag skall bo framöver.
Torpet heter sjöstugan och har anor sedan 1752, det har bott många personer i torpet under åren som gått,de allra flesta finns dokumenterade.
Nu är det min tur att äga det,och sköta om det. Förvalta det till kommande generationer.
Kommentarer
Skicka en kommentar