Ut med eländes helvetet...

Vedspisar i allmänhet är en fin grej, vedspisar i synnerhet kan bli slitna och få eldningsförbud på grund av sprickor och annat sattyg.
Jag tänkte länge på hur jag skulle göra,men eftersom köket skulle konverteras till ett sovrums var beslutet relativt lätt att ta.
Så jag skred till verket och slet ut aset och den tillhörande uppmurade botten.
Vilket jävla slit!
Uppskattningsvis vägde allt kring 500 kg,så det tog en stund att baxa ut skitet.




Kommentarer

Populära inlägg